fredag, april 17, 2009

Holga er hjemme!

I går kom Holga hjem til meg! Ah hun er så fin, gleder meg til å være sammen med henne. Hun er litt dyr i drift, men det får bare gå. Forresten ser Holga slik ut:



Fin, ikke sant?
Jeg skal lære meg å bruke henne skikkelig før jeg setter i gang, men jeg HAR fylt henne opp med det hun liker best, nemlig 120-film. Gleder meg!

Ellers fikk jeg den lille røde roboten og 4 små notatbøker også, men de kan jeg ikke ta bilde av enda, for det fancy digitale kameraet mitt sa at batteriene ikke var helt i stryken. Så de må lades. Uansett tar jeg bilder av de og Holga snart!

Enda en dag på biblioteket i dag, jeg er i ekstase.

4 Kommentarer:

Anonymous mamma sa ...

Trodde kamera med film var veldig gammeldags jeg. På Bryne er der Digital foto som er inn.

9:13 a.m.  
Blogger Karin sa ...

Mamma: Men det som er gammeldags blir jo en gang inn igjen. Se på platåsko, slengbukser og ikke minst biler. Alt blir jo trendy når det ikke lønner seg lenger. GID!

9:38 a.m.  
Blogger Cecilie sa ...

Åå så fiin Holga var! Kanskje me ska spleisa hu og Sebba nr han blir frisk igjen?;)

2:09 p.m.  
Blogger Ine sa ...

Glede meg te Holga-bilde!!

4:56 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden