tirsdag, mars 31, 2009

Tor + syk = Karin sykesøster

Når jeg kom hjem fra alle møtene mine i går kveld, kom jeg hjem til en kokvarm (seriøst, var vondt å ta på ham) Tor som lå under to dyner og frøs. Og siden vi for tiden ikke har stekeovn, måtte vi ty til vaffeljernet for å få oss litt mat. Men det var godt, så det gjør ikke noe. Skal lage middagsvaffler i dag tenkte jeg. Namnam!

Tilbake til Atonement. Det var en irriterende film, men nydelig! Ekstremt vakker scenografi i den!










Fine, men irriterende, filmen.

Jeg får vel komme meg hjem til han syke nå! Her i Bergen regner det, men det betyr ikke at dagen blir grå fordet =)

2 Kommentarer:

Blogger Ine sa ...

Aw... Ønsk ham god bedring fra meg!
Snazzy Keira med badehette!
Ett tips: Det funker supert å lage toast med vaffeljern! :D
I dag har jeg tatt masse, masse bilder (se bloggen min) og gått tur med Zorro (Alex sin hund) til butikken hvor jeg handlet middag!

2:57 p.m.  
Blogger Helene sa ...

skjønner godt at du synes den er fin :) Du får ønske din kjære god bedring.!

8:40 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden