lørdag, juli 11, 2009

Helg, favorittdelen av uka

I går var vi med Erik og Veronica i den nydelige leiligheten deres. Vi grillet på terrassen (SJALU), drakk vin, spise melon, spilte Kortskalle, Tor vant første omgang, jeg vant andre omgang. Utrolig fin kveld!

I dag var nok en dag med disse to vakre menneskene, og turen gikk til Åsane. Stikkord: Europris MAXI (eller noe slikt, SYKT stor Europrisbutikk, hvor vi handlet masse nyttig. Erik kjøpte en 23 liters gjør-det-selv vindunk. Blir Ferskenvin om noen mnd!), Fretex (hvor jeg fant en sofagruppe, 3 + 2, grønn sånn som besteforeldre har. God å sitte i var den også. Vil kjøpe, må høre med huseier) og Åsane senter, som etter min mening er det beste senteret i Bergensområdet). Alt i alt en meget bra dag, og senere i kveld skal jeg og Tor spise brie med jordbær. Nam!

Helg er kanskje det beste jeg vet nå når jeg jobber. Ukedagene går nesten inn i hverandre, og helg er et kjært pusterom.

Nå skal jeg rydde litt, ha en fin lørdagskveld!

3 Kommentarer:

Blogger Erik sa ...

I like :)

11:39 a.m.  
Anonymous Helene sa ...

åh, jeg vil ha retrosofa! og ny leilighet....

hvordan går sommeren din?

8:12 p.m.  
Anonymous Helene sa ...

Sv.
Det kan jeg skjønne. Har heldigvis masse fri. men til august blir det en del jobbing før semesteret pluss fadderuka starter :)

Sommeren min er deilig. Nå blir det hyttetur på meg resten av uka, langt uti gokk. Fred på jord kan man kalle det der. Men det blir nok bra :) Kjenner jeg er litt lei Oslo. Eier ikke personligheten som jeg så kjært liker ved bergen by! <3

10:59 p.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden