torsdag, mars 12, 2009

Gleder meg!

Nå gleder jeg meg skikkelig mye til helga og til flytting! Gleder meg til å innrede vårt lille krypinn, selv om leiligheten har tidenes rareste planløsning. For eksempel er inngangsdøra på soverommet, og en må gjennom soverommet for å komme til stue, kjøkken og bad.

Eneste jeg ikke liker med å flytte er all pakkinga. Det er så KJEDELIG!

Skal så klart ta bilder når vi har flyttet skikkelig inn. Hvem vet, kanskje det blir like koselig som disse leilighetene?:







Alle bilder fra DesignSponge.com

3 Kommentarer:

Blogger Ine sa ...

fin-fine bilder! Gleder meg til å se hvordan det blir!

10:06 p.m.  
Blogger Anna Margrete sa ...

Bildene så koselige ut. Det blir sikkert bra.

11:51 p.m.  
Anonymous Anonym sa ...

Dokk kan vel bare ta ei gardin eller noge og laga en gang eller noge :P

8:19 a.m.  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden