tirsdag, februar 10, 2009

Søvn er overvurdert

Skulle ha sovet nå. Men rommet mitt er kaldt og kjedelig, spesielt uten en viss annen persons kroppsvarme å ligge inntil. Jeg brude vært i drømmeland og drømt om rosa giraffer og struts uten vinger, slik jeg gjorde i natt. Jeg brude hatt armene til Mr. Twist rundt meg, for da sover jeg trygt. Det er stille her. Jeg hører litt på Bird and the bee sin fine versjon av How Deep is your Love. Og så drømmer jeg uten å sove. Litt av det jeg drømmer om:

Universet - fordi det er stort, uendelig stort!

Dette bildet. Fordi det får meg til å tenke på vakre farger og former. Også har kunstneren fint navn.

Tiden dette bildet er fra. Jeg tror det var en bra tid.

Huset til Brie Harrison. Nydelig.

Rosa himmel. Fordi det får meg til å tenke på gamle damer med sukkerspinnhår og sommeren i Norge.

Unnskyld for dårlig blogging i det siste. Har vært syk, jobbet, og skrevet oppgave. Håper dere kan tilgi meg.

Koz

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden